Aldi

vince-lee-199076-unsplash.jpg
 
 

Brief

Skab en B2B kampagne der sikrer at interessenter i ejendomsbranchen bliver bevidste om Aldis nye rebranding.

Relevant

65% giver udtryk for, at live events hjælper dem med at forstå brandet bedre end traditionel markedsføring.

Involvering

Inddragelse af sanserne var i fokus og via små universer og ekspertoplæg bragte vi det nye Aldi til live så målgruppen kunne gå på opdagelse.

 

ALDI POS.jpg
ALDI UDLEVERING01.jpg
ALDI PRÆSENTATION.jpg
ALDI FOOD.jpg
brad-stallcup-767271-unsplash.jpg
 

Brief

Skab en B2B kampagne der sikrer at interessenter i ejendomsbranchen bliver bevidste om Aldis nye rebranding både i forhold til nye butikker, værdier og strategi og derved bliver en attraktiv samarbejdspartner i opførelsen af nye dagligvarebutikker. 

 

Relevant

Den primære målgruppe er kommunale instanser, erhvervsmæglere, bygherrer og investorer, som varetager beslutningen om hvilke dagligvarebutikker der skal opføres.

  • 65% giver udtryk for, at live events hjælper dem med at forstå brandet bedre end traditionel markedsføring

  • Supermarkeder skaber og understøtter nye madtraditioner, og forbrugerne henter ofte inspiration til nye hverdagsretter i supermarkederne

  • 20% af danskerne har en kødfri dag om ugen og hele 56% af befolkningen er åbne overfor at spise mindre kød i fremtiden.

Involvering

Vi skabte en Aldi pop-up butik, på to centrale lokationer i henholdsvis Aarhus og KBH, hvor målgruppen blev inviteret ind for aktivt at kunne opleve det nye Aldi.

Inddragelse af sanserne var i fokus og via små universer og ekspertoplæg bragte vi det nye Aldi til live så målgruppen kunne gå på opdagelse.

 

Dygtige kokke viste de nyeste foodtrends og tilberedte lækre retter ud fra Aldis brede sortiment af dansk frugt & grønt samt økologiske og veganske produkter.

  • Pop-up butikken blev designet via Aldis nye moderne butiksinventar inkl. bakeoff reol, impulskøler og POS materiale.

  • Fremtidsforsker Flemming Birch udfordrede de besøgende på fremtidens Supermarked og fremtidens kunder

  • Med 200 branchefolk var Aldis Kickoff en stor succes, hvor nye visioner, værdier og relationer for alvor kom i spil.

Læs mere om Aldis egen oplevelse af arrangementerne her.